Nieuw merk en nieuwe websites voor Westtoer en West-Vlaamse regio's


Met een nieuw merk gaat ook een nieuwe website gepaard. Het platform www.visitwestvlaanderen.be richt zich op diverse doelgroepen: natuurliefhebbers, gezinnen met kinderen, stadsbezoekers, fiets- en wandelfanaten, sportievelingen en liefhebbers van de lekkere tafel.

"Hedendaagse vakantiegangers zoeken vooral inspiratie en informatie via de online kanalen. Een eigentijds consumentenmerk en nieuwe websites bieden nieuwe en verbeterde mogelijkheden om te communiceren over de West-Vlaamse toeristische troeven", aldus Sabien Lahaye-Battheu, gedeputeerde en voorzitter Westtoer.

Ook de vier regiowebsites (www.dekust.be, www.toerismewesthoek.be, www.toerisme-leiestreek.be en www.brugseommeland.be) werden in een nieuw jasje gestoken. Dit om toeristen die op zoek zijn naar inspiratie voor een meerdaagse vakantie nog meer en beter te kunnen informeren over de unieke verhaallijnen en troeven van de regio.

Meer info: www.visitwestvlaanderen.be

 Nieuw merk en nieuwe websites voor Westtoer en West-Vlaamse regio's